29 December 2012
Firstly. Seriously. Finally. Walaupun semalam mah sayang tak balik Kuantan.
But he sent me a gift tahu tak. Aww so much for this sayang !
Honestly, memang i takdapat nak balas apa yang u dah buat selama ni.
Ini terlalu istimewa. I tak jangka dan lansung I tak duga you decide semua ni.
Okayy ya, maybe untuk anak orang kaya atau other couple person hadiah macam
ni biasa. But for me, there i very very very big deal :'3
How i can say thanks. It just like annoy and weird when i just said THANKS rite !?
Believe me, that not about 'THING' why i loved you. Its about your heart,noble,honorable.
I know my word. And it all is TRUE. From the bottom of my heart :')
Thanks Sayang.
Pin Pin Pin. Bunyi motor pos laju depan rumah.
Aku buat bodoh dan terus main iPad. Yelah, rasanya barang online yang aku beli semua
dah dapat rasanya kot.
Then my mum keluar. 2 minutes. Then 'gedebukkkk' something bigger on my tummy.
Mula ingatkan siapa punya.
And when i looked at the name address. Its my name. SYAZANA.
Terus koyak-koyakan kotak tu. Waaaaaaaa. Teddy bear.
My mum terus tanya siapa bagi. And I can't say anything and i just cried. Taktahu kenapa
but i just feel very touched.
Tak expect lansung dia nak bagi semua ni. Tepat 28 haribulan. Our relationship for the 9 month.
I just got SONY WALKMEN and C
onvocation Bear mean to me for SPM candidate.
Thanks. just that word i can say it. Thank You very much :'O
8 letter. 3 word ' I Love You '
Adious. Baii